Tuesday 13 September 2011

jom hidup lebih lame jom


Good morning, good evening, and good night..arini nak cakap sket pasal mmber aku pnah cete kat aku teknik2 nak memanjangkan usia..salah 1 yg aku still ingat sampai la ni ialah teknik ni..hehe, da terbukti dengan kajian2 dari scientist Eropah lg tau..haha aku ingat nak pegi gym pasni, tp nampak gayenye kene cancel sebab ade teknik lebih mudah dan berkesan..10 minit renungan same dengan 30 minit senaman..OMG! (sekadar hiburan, jangan amek series..ini bukan blog yg series) 


mari tenung2 kan 


agak2 korang la, lelaki ni bakal kene lempang x?
 


kalau da pemes 2, pandang sikit pun masuk paper.hehe 


Bend it Like Beckham 


so guys, 1 soalan aku nak tanye..research ni cakap kalau lelaki tenung 10 minit leh panjangkan usie, camne plak kalau pompuan tenung hari2 die punye..haha mai aiih, panjang betul nyawe..hehe

No comments:

Post a Comment