Monday 19 September 2011

Myvi Hitam

smalam aku otw ke Nilai, pergh jalan kat highway Seremban Rasah punye la merangkak..jem gler, dalam ati aku mesti ade eksiden ni..da agak da, mmg betul..usha2, nampak lori sampah kene tarik..pas2 jalan depan sikit nampak plak ade kete terbalik..adoi, myvi hitam..bdebar gak tgk..
fuhh, nasib baik bukan kete die..eh lupe lak, die x bawak kete arini..hehe ape la aku,,risau x tentu pasal..kalau die, mesti die bgtau aku..ye x?hehe..tp aku nak cete kan sini pasal eksiden ni, mase aku lalu tgk abg2 n brader2 tgh nak tegakkan kete yg tbalik 2..kuat weh diorang..teruk gak myvi 2..langgar lori sampah la katekan..
sorry la x cukup info pasal kemalangan ni, just nak share je ape aku nampak aritu..yg pasti, kalau ade eksiden jalan mesti jem..jem betul aku kalau jem, sume prihatin nk tgk.hehe bia la abg2 polis n bombe 2 buat keje, berat wo nak angkat kete..

2 je la yg sempat aku share kali ni, just nak ingatkan la korang sume..kalau memandu 2 hati2..ingat la orang tersayang yg menanti kite 2..jgn nak cepat, jangan nak lembab sangat plak..hehe kalau kat highway bawak lembab2 orang nyampah gak..bawak ikut praturan, insyaAllah selamat..lg 1, kalau keluar pesan n bgtau la kat sape2 yg menanti kite mase kite kluar 2, bgtau la orang tersayang kite disini atau disane n dalam keadaan sihat n selamat..jgn cakap kite kat sini, padahal kite kat sane, bukan ape..malang x berbau..kite x tau orang yg menanti kite 2 risau je kite kluar 2, mati2 die ingat kite ade kat tempat yg kite cakapkan..buatnye jadi camni, pergh ape nak cakap kan, td bgtau ade kat Melaka umah mak, tau2 plak eksiden tgh jalan kat Seremban (contoh la)..kalau xde pape Alhamdulillah, kalau x panjang umo x sempat nak mintak maaf n terangkan..orang yg kite tipu 2 sampai la bile2 xtau ape yg jadi sebenarnye..Wallahualam


No comments:

Post a Comment